Fulltextové vyhledávání

3. 4. Richard

Zítra: Ivana

Hlasování k soutěži Nejlépe opravená kulturní památka Jihomoravského kraje v roce 2019

Do 31.3.2020 je možné hlasovat pro nejlépe opravenou památku. Za náš městys je v soutěži socha Boha Otce před kostelem sv. Michaela archanděla.

 

Provoz Úřadu městyse

Budova úřadu městyse Švábenice včetně matriky je do odvolání uzavřena. Poplatky za komunální odpad, stočné a nájmy je možné platit pouze bezhotovostně. Informace na číslech 517 365 602, 517 365 622, 733 642 423 a email mestys@svabenice.cz

 

Informace k aktuálním opatřením onemocnění koronavirem COVID-19

Aktuální informace hledejte na těchto stránkách:

https://koronavirus.mzcr.cz

https://www.mvcr.cz

Informační linka v souvislosti s koronavirem Covid-19: 1212. V případě vážných zdravotních problémů či ohrožení života volejte linky 155 a 112

 

Nemocnice Vyškov

V souvislosti s pokračující epidemií koronaviru COVID-19 přijala Nemocnice Vyškov s platností od 19. 3. 2020 od 6:00 hodin do odvolání následující opatření: 

Vstup do nemocnice bude pouze přes hlavní vrátnici areálu. Ostatní vstupy do areálu nemocnice a polikliniky jsou pro veřejnost uzavřeny.  U hlavní vrátnice je postaven červený stan HZS (dále jen STAN) sloužící k základnímu třídění pacientů. Pracovníky nemocnice zde bude všem pacientům odebrána základní epidemiologická anamnéza a změřena teplota. Dále budou pacienti postupovat dle pokynů personálu STANU. Pacienti bez kartičky, kterou obdrží ve STANU, nebudou v nemocnici dále ošetřeni. 

Motorizovaní pacienti mohou pouze na veřejná parkoviště před nemocnicí. Odůvodněné výjimky, např. urgentní porod, sanitní vozy, zásobování a imobilní pacienti, včetně doprovodu budou vyhodnoceny pracovníky STANU. 

Provozní doba STANU:

Po-Pá    6:00-17:00 hodin

So-Ne    8:00-16:00 hodin

Mimo tuto dobu budou pacienti pracovníky vrátnice nasměrováni na LSPP nebo vyčleněnou ambulanci v nemocnici. Kantýna u vrátnice bude sloužit pouze pro zaměstnance nemocnice. Nikoliv pro veřejnost. Žádáme všechny spoluobčany, aby do areálu nemocnice nevstupovali bez roušky či jiné ochrany nosu a úst.

 

Aktuální situace ve Švábenicích

Doporučujeme všem registraci do našeho elektronického hlášení rozhlasu. Budete mít vždy aktuální informace. 

 rozhlas.pngodebirat.png androidplay.png appstore.png


Svabenice_Znak_2D.png

Upozorňujeme majitele vozidel na porušování Zákona o provozu na pozemních komunikacích. Při stání je nutné ponechat na komunikaci minimálně 6 metrů volného místa. Také je zakázáno parkovat na travnatých plochách v majetku městyse. V případě porušení bude přivolána Police ČR.


Svabenice_Znak_2D.png

Městys Švábenice aktuálně nabízí k odkoupení pozemky v lokalitě "Zábraní" o výměře cca 1000 m². Ke stažení:pdf[2].pngpdf[2].pngpdf[2].png

rozhlas.png

Zmeškali jste někdy důležité informace? Nechte si zasílat aktuality, oznámení a jiná upozornění z městyse SMS zprávami, e-maily nebo aplikací pro chytré telefony.

odebirat.png androidplay.png appstore.png

most
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

 

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na úřadě městyse v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 7:30-16:00 hod.
    středa 7:30-18:00 hod.
    Matrika  
    středa 15:00-18:00 hod.
  2. Telefonické podání: 517 365 622517 365 602733 642 423
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu mestys@svabenice.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Městys Švábenice, Švábenice 18, 683 23 Švábenice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na úřadě městyse v Městys Švábenice, Švábenice 18, 683 23 Švábenice úředních dnech a hodinách:

pondělí 7:30-16:00 hod.
středa 7:30-18:00 hod.
Matrika  
středa 15:00-18:00 hod.

Telefonické podání:  517 365 622517 365 602733 642 423
Poštou na adresu:  Městys Švábenice, Švábenice 18, 683 23 Švábenice
Elektronicky na e-mail: posta@svabenice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: iagbtwy
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na úřadě městyse v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na úřadě městyse
  • Poštou na adresu Městys Švábenice, Švábenice 18, 683 23 Švábenice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • zastupitelstvo městyse - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že zastupitelstvo městyse není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
Rozsáhlé vyhledávání informací (za každou započatou hodinu) 270 Kč
Další náklady individuální kalkulace
fotokopie nebo výtisk z tiskárny formát černobílý A4 jednostranný 1 Kč
A4 oboustranný 2 Kč
A3 jednostranný 2 Kč
A3 oboustranný 3 Kč
fotokopie nebo výtisk z tiskárny formát barevný A4 jednostranný 2 Kč
A4 oboustranný 4 Kč
A3 jednostranný 3 Kč
A3 oboustranný 6 Kč
skenování stejně jako u kopírování a tisk viz výše
Poštovní služby dle sazebníku provozovatele poštovních služeb

 

Formuláře