19. 4. Rostislav

Zítra: Marcela

Fulltextové vyhledávání 2.0

Muzeum

Z technických důvodů, je do odvolání muzeum pro veřejnost uzavřeno.

Optická síť

V těchto dnech je na území městyse budována optická síť společnosti Infos Art s.r.o.. Prosíme občany o shovívavost při výkopových pracích prováděných na pozemcích v majetku Městyse Švábenice. Během výstavby Vás bude kontaktovat stavbyvedoucí pan Josef Cina, tel. +420 605 141 630, který Vás požádá o určení místa vstupu optické přípojky do objektu. Koordinátorem stavby je pan Eduard Tomanek, tel. +420 737 250 394, vedoucím výstavby a projekce paní Ing. Ludmila Čtvrtečková, tel. +420 720 979 032.

Doporučujeme našim občanům nyní provést realizaci přípojky až do svého domu, protože je to v tuto chvíli zdarma. Vybudování přípojky k ničemu nezavazuje, jen umožňuje připojení k vysokorychlostnímu internetu. Vybudování přípojky v budoucnosti by bylo opět spojeno s výkopovými pracemi a musel by si ho žadatel o připojení hradit sám.


 

 

Svabenice_Znak_2D.png

Upozorňujeme majitele vozidel na porušování Zákona o provozu na pozemních komunikacích. Při stání je nutné ponechat na komunikaci minimálně 6 metrů volného místa. Také je zakázáno parkovat na travnatých plochách v majetku městyse. V případě porušení bude přivolána Police ČR. 

rozhlas.png

Zmeškali jste někdy důležité informace? Nechte si zasílat aktuality, oznámení a jiná upozornění z městyse SMS zprávami, e-maily nebo aplikací pro chytré telefony.

odebirat.png androidplay.png appstore.png

most
Drobečková navigace

Úvod > Traktor

Traktor

Traktor je koncipován tak, aby nahradil VARI a vlezl na chodníky, které jsou u nás maximálně 150 cm široké a někde jsou ještě sloupy. Měl by provádět i zimní údržbu chodníků a těžko přístupných míst, umožňovat rozšiřovat se o další příslušenství. Do výběru byly zahrnuty tyto značky: Zetor, TYM, Iseki, John Deere, Kioti, Kubota. Do finálního výběru byla zvolena značka KIOTI - Jižní Korea, Kubota - Japonsko.

Kubota je lídrem trhu v tomto segmentu a kvalitativně nemá konkurenci.

 

Pokud jde o porovnání značek, tak je to podobné jako porovnávat v segmentu osobních automobilů Hyundai/KIA(KIOTI) versus VW/BMW/Mercedes(KUBOTA). 

Cena je uvedena včetně čelního nakladače s lopatou a vidlemi.

  Kioti CK 4010

Kubota ST 341/371/401

  Traktor-Kioti-CK4010[1].jpg

asd.png

     
Cena 819.800 Kč 910.890/1.031.000/1.081.000 Kč
Filtry 5.786 Kč 5.099
Sklo dveří 13.078 Kč 12.100 Kč
Kompresor klimatizace 8.100 Kč origo 61.000 Kč, neorigo 15.000 Kč
Alternátor 12.342 Kč origo 19.300 Kč, neorigo 4.000 Kč
Chladič 12.846 Kč 13.800 Kč
Těsnění hlavy 1.656 Kč 2.562 Kč
Kulový čep
2.435 Kč 4.115 Kč
     
Servis - hodina 800 Kč 450 Kč
     
Výkon motoru 38 HP 34/37/39 HP
Obsah motoru 1.826 cm2 1.647/1.826/1.826 cm2
Hmotnost 1.522 Kg 1.240 Kg
Šířka 1.595 cm 1.420 cm
     
Max. čelní nakl.

cca 400 Kg

cca 400 Kg
     
PLUS

- mírně větší

- motor plní EURO 3 (bez močoviny, filtrů ap)
- větší nosnost čelního nakladače
- prověřený servis společnosti P&L (Kroměříž)
- menší cena
- mohutnější konstrukce přední i zadní nápravy

- vleze na chodník
- kdykoliv možnost rozšíření o další vybavení
- připravené pro jakékoliv příslušenství
- v základu 6 hydraulických okruhů
- vše plně odpojitelné - hydrauliky, hřídele, náhody ap
- mechanické ovládání hydrauliky - prověřené a bezporuchové, lehce a laciněji opravitelné, každý úkon má svou páku
- motor plní EURO 3 (bez močoviny, filtrů ap.) - nutno koupit ihned, od 2021 již EURO 5!!!
- levnější cena servisní hodiny
- utáhne těžší náklad o cca 300 Kg (nutnost celkové hmotnosti max 3500 Kg)
- menší zátěž a ničení chodníků (nižší váha)
- menší poloměr otáčení, větší obratnost s čelním nakladačem i bez (speciální funkce BI-Speed)
- tempomat
- výkonnější hydraulické čerpadlo
- vyšší zdvih zadních ramen

MÍNUS

- širší rozvor - nevleze se nám na chodník v případě industriální pneu
- vyšší hmotnost - vyšší zátěž pro chodníky, méně utáhne cca o 300 Kg (nutnost celkové hmotnosti max 3500 Kg)
- elektronický systém hydrauliky (u podobných systémů dochází k rychlému stárnutí už po 3 letech - dražší a dřívější opravy)
- větší poloměr otáčení
- slabší hydraulika
- nelze vše odpojovat
- menší počet hydraulických okruhů
- menší zdvih zadních ramen

- mírně slabší motor u ST341
- o pár kilo menší nosnost čelního nakladače
- firma na servis bez ověřených referencí
- vyšší cena
- Zadní světla přesahuji kabinu, větší náchylnost na poškození

- vyšší prostřední tunel v kabině

 
     
     
     
  Nosič kontejnerů Sekačka
  Portýr 2 / CargoAgro Kubota GZD 21HD
  2015021794820_0.jpg IMG_20200929_101110.jpg
  169.000 Kč 399.000 Kč
  + cca 30.000 Kč 1x kontejner Koš 450 l
    záběr 122 cm
   

Jedná se o rider s nulovým poloměrem otáčení s možností sběru trávy a výklopem do výšky cca 2 metry, použitelné také pro sběr listí. Trávu je možná vysypat v jakékoliv výšce, klidně rovnou na zem. Umožňuje sundat koš a použít deflektor - pak tráva zůstává na zemi za sekačkou, nedochází k tomu co nyní za sekačkou SCAG, která má boční výhoz a tráva je opakovaně sečena nebo házena mimo trávník lidem až do oken. Má naftový motor s výkonem 21 HP. Převod sečení od motoru je kardanem a mezi noži klínovým řemenem. Nože se nemohou potkat, protože pravý nůž je více vepředu a levý více vzadu. Zadní tunel není omezen poloosou. Tunel je číštěn automaticky pří výklopu koše. Téměř celý spodní prostor tunelu je součástí koše, zbytek číštění tunelu má páku ovladatelnou přímo ze sedadla řidiče. Výhodou je rychlá dostupnost náhradních dílů, které jsou skladem a ihned dostupné. U SCAG je velmi dlouhá doba servisu a dodání dílů překračující i více jak 14 dnů.

Oproti sekačce co je např. na hřišti má mnohem lepší manévrovatelnost, je nižší a zvládne větší náklon a více se hodí na sečení mezi keři, kolem stromů ap.. Ceny typu jak je na hřišti: KIOTI 360.000, John Deere 500.000.

Proč je špatný SCAG, který nyní vlastníme. Velmi špatná dostupnost náhradních dílů i během sezóny a nemožnost stroj používat. Velmi špatný servis. Benzínový motor, který má mnohem větší spotřebu. Nemožnost sběru, boční výhoz, určen spíše mimo bytovou zástavbu, létající tráva několik metrů mimo prostor sekačky.

   
    Ukázka deflektoru
  Upozorňujeme majitele vozidel na porušování Zákona o provozu na pozemních komunikacích. Při stání je nutné ponechat na komunikaci minimálně 6 metrů volného místa. Také je zakázáno parkovat na travnatých plochách v majetku městyse. V případě porušení bude přivolána Police ČR.